fredag 20. juli 2012

En variert uke

Denne uken har det vært variert trening. På tirsdag så hadde jeg 40 min med styrketrening/pilates og så sneik jeg meg til 5 km på tredemølla :-) På onsdag hadde jeg en løpetur på 10km i veldig sakte tempo for å holde pulsen nede. I går var jeg i svømmehallen med gutta. Jeg fikk svømt 1000m og i dag har jeg hatt en styrketrenings/pilates-økt igjen. Hvordan føler jeg meg så? Ikke så værst - øynene er litt "rare" i dag og så kjenner jeg det fortsatt nedover i brystet, men ellers så er jeg fin. Jeg merker veldig godt at den mentale-biten blir utrolig mye bedre når jeg får gjort noe. Det trenger ikke være mye - men feks 40 min med styrke/pilates gjør underverker i hodet :-) Jeg føler meg egentlig ganske teit når jeg er ute og løper om dagen - det går jo SÅ sakte at folk må jo tro at jeg aldri har løpt før. Tullete tanke jeg vet det, men den kommer nå innimellom likevel. Det hadde på en måte vært kjekt om det syntes på utsiden at jeg har problemer med kroppen da hadde jo folk forstått, men det gjør jo ikke det.......Det rare er at noen ganger kan jeg føle meg ganske sjaber - men bare jeg kommer igang så kjennes det ikke så ille ut underveis. Likevel så er jeg litt usikker på hva som er smart å gjøre... I morgen har jeg planer om å ta en lang løpe-økt - om kroppen tillater det da.

1 kommentar:

  1. Available in either A5 or as a pocket version in A6, the stylish black-edged pages with attractive marble design are far removed from the Catalonian notebook makers’ humble beginnings. http://rnyyp1awlf.dip.jp http://en4168rc14.dip.jp http://erai91uj5i.dip.jp

    SvarSlett